Олена Кононко,
канд. психол. наук, заст. директора
Інституту проблем виховання АПН України,
науковий керівник творчої групи з розробки
Державного базового компонента дошкільної освіти
канд. психол. наук, заст. директора
Інституту проблем виховання АПН України,
науковий керівник творчої групи з розробки
Державного базового компонента дошкільної освіти
Незабаром буде півроку від Першого вересня… Як почуваються у школі
найменші учні – шести-семилітки? Скільки серед них (особливо з числа
шестилітніх) тих, кому комфортно, цікаво, хто радо йде до школи,
успішно оволодіває навчальними вміннями, осягає основи наук, на повну
силу реалізує свої можливості? А скільки тих, кому тут незатишно, хто
почувається невпевнено, боїться неуспіху, використовує перший-ліпший
привід, щоб залишитися вдома, хто хоче повернутися в дитинство, яке
тепер – в минулому? У когось їх – більше, у когось – менше. Головне, що
діти, в яких процес звикання до шкільного життя та його умов протікає
складно, існують. Визначити цей факт означає, з одного боку,
об’єктивувати проблему «шкільної дезадаптації», з іншого – зробити
кроку назустріч фізичному й психічному здоров’ю малюків, закласти
цеглину у фундамент їхньої довіри дорослому оточенню, сподівання та
його на його захист і підтримку.
Комментариев нет:
Отправить комментарий